Projektresumé
Innovativt digitalt strategiudviklingsværktøj
Formålet er, at udvikle prototypen på et innovativt digitalt strategiudviklingsværktøj, der kan bidrage til at flere SMV'er får adgang til state-of-the-art ledelses- og beslutningsværktøj. Et digitalt ledelsesværktøj, der kan understøtte ledere i strategiudvikling samt effektiv gennemførsel af beslutninger og implementering af strategien. Dette uden at overlade styringen af virksomheden til en bestyrelse eller skulle afsætte 250.000-500.000 kr. til ledelsesrådgivning. Håbet er, at vi med prototypen vil kunne udvikle os til en innovativ virksomhed med fokus på salg af digitale og intelligent ledelsesværktøj.
Projektets forventede effekter er:
- En ny innovativ virksomhed
- prototype på Digital Optimal Path to Growth
- 10 testforløb på bornholmske vækstvirksomheder- Øget omsætning på i alt 15 mio. kr. efter projektperioden
- Generering af to jobs i projektets levetid samt 10 jobs efter projektperioden.
DecideAct Management lever i dag af at bistå organisationer med at definere den optimale vej til vækst og optimere deres potentiale. Vi er specialister i udvikling af intelligente løsninger til ledelse og konsulenter, og målet er at blive den førende state of the art leverandør af intelligente strategi- og beslutningsløsninger til organisationers ledelse.